Nieuwsbrief

Verzenden en retouren

Verzenden

Wij versturen gratis binnen onze regio. 
Ons bezorggebied bestaat uit de volgende gemeenten en dorpen: Eefde, Zutphen, Gorssel, Almen, Harfsen en Joppe.

Buiten deze regio laten wij bezorgen via PostNL. Elke order die verstuurd wordt krijgt een streepjescode mee zodat de levering traceerbaar is, mocht er onverhoopt iets mee gebeuren.

Als een betaling voor een bestelling ontvangen is, worden de artikelen, mits op voorraad, zo snel mogelijk uitgeleverd. Wanneer een artikel niet leverbaar is, wordt met de klant contact opgenomen en mag de bestelling desgewenst worden geannuleerd. Wanneer in dat geval de bestelling al betaald is, wordt het bedrag binnen enkele dagen teruggestort op rekening van de klant.

Wij proberen zoveel mogelijk producten uit voorraad te leveren, echter een aantal versproducten hebben wij niet op voorraad omdat deze beperkt houdbaar zijn en wij u zo vers mogelijk willen leveren Daarom halen we ze na bestelling pas op bij de leveranciers. Dat zorgt wel voor een kleine vertraging in levertijd.  In de praktijk streven we naar een levertermijn van max. 3 werkdagen nadat de betaling van de bestelling ontvangen is. Wanneer de bestelde producten niet binnen 30 dagen geleverd worden, heeft u de mogelijkheid om de koopovereenkomst te ontbinden.

Wat zijn de verzendkosten als ik iets online bestel?
Zoals al hierboven vermeld bezorgen wij gratis binnen ons gebied. 

Voor bestellingen onder de 30 kg. rekenen wij € 6,95 verzendkosten. Daarnaast worden alle prijzen inclusief 21% of 6% BTW getoond. Let op dat bij het gewicht ook de verzendverpakking behoort!

Het pakket online traceren.
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd? 
Wanneer de artikelen op voorraad zijn, wordt uw bestelling binnen 1-3 werkdagen na bevestiging van uw bestelling verstuurd met Post NL.

Wanneer leveren we? 
Met de PostNL-pakketcode kunt u uw bestelling volgen op de website van PostNL. U vindt deze code in de verzendbevestiging, die PostNL automatisch per e-mail verstuurd na het voorbereiden van uw zending. Deze mail bevat ook een directe link waarmee u de bestelling kunt volgen. 

Let op: het kan een paar uur duren voordat de track & trace code actief wordt!.

Indien u niet thuis bent
?
Als u niet thuis bent bij aflevering, wordt de bestelling de volgende dag opnieuw aangeboden. Mist u ook deze aflevering, dan laat de vervoerder een briefje achter en kunt u een nieuwe afspraak maken.


Retourneren
Bent u niet tevreden over het artikel, dan kunt u het retourneren. U dient dan contact op te nemen met ons. Dit kan via het contactformulier. U ontvangt dan een retournummer van ons.

U kunt het artikel retourneren:
- binnen de zichttermijn van 14 dagen;

- als het artikel compleet is;

- als het artikel ongebruikt/onbeschadigd en in originele verpakking verkeerd.



Voor een snelle en goede verwerking van het teruggestuurde artikel willen we u vragen:  

- De (kopie) factuur bij het pakket toe te voegen. 

- Het retourformulier bij het pakket toe te voegen. 


- het pakket te voorizen van het retournummer

Moet ik verzendkosten betalen als ik iets retourneer?
Indien u het product wilt retourneren komen de retourkosten voor uw rekening. 
Het verwerken van retouren kan maximaal 3 weken duren (dit omdat bij klachten het product moet worden onderzocht door de fabrikant). 

Wanneer ontvang ik mijn geld retour?
Indien een retour wordt vergoed, storten wij je tegoed automatisch terug op het bij ons bekende rekeningnummer. 
Dit gebeurt zo snel mogelijk, maar in elk geval binnen 30 dagen. De kosten van de retourzending vergoeden we niet. Is het meer dan twee weken geleden dat u iets retour hebt gestuurd en heeft u geen ontvangstbevestiging ontvangen en is het bedrag nog niet teruggestort op uw bankrekening, dan kunt u het beste even contact opnemen met ons via info@penh-streekproducten.nl

Wanneer uw retour is ontvangen krijgt u een ontvangstbevestiging van ons.

 Raadpleeg voor meer informatie onze algemene voorwaarden.